onsdag 6 april 2011

Löparkväll på MOOVE

Igår hade vi medlemskväll på MOOVE med löpning som tema. Lukas och Peter från Team Sportia i Birsta kom dit med spegellåda, kamera och skonyheter för 2011. Snacka om att ha-begäret växte fram när jag klämde och kände på alla modeller som de hade med sig. Nu var jag inne på redan innan att kanske ha två dojjor till denna säsongen. En för asfalt och en för terräng! Nu kunde jag ju se också både i spegellådan men framförallt på löpbandet och med kameran hur jag sprang. Trodde verkligen inte att jag föll in så mycket som jag gjorde! Hur som helst hade killarna fullt upp och en hel del medlemmar kom ner bara för att testa sig. Även de som var på plats tog chansen, vissa mer frivilligt än andra.






Åsa spanade självklart in de mest färggranna skorna direkt men föll kanske för den nya flugan "barfotaskon". Riktigt intressant tänk och troligtvis väldigt bra för fötterna! Själv avvaktar jag ett tag till med det och väljer troligtvis ASICS DS Trainer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar