fredag 8 april 2011

Jag är inte bara tränare...

..nejdå, jag är servicetekniker, säljare, städare, ekonom, marknadsförare, vd och lite till. Sen är jag gift, har hund och snart pappa oxå! Det är inte för att skryta men när jag tänker efter så har jag ett rätt kul jobb och en underbar familj!

Servicetekniker Mats fixar missljudet i löpbandet!
Idag är det redan fredag igen och det slår mig hur snabbt en vecka går och vad som hinner hända på den tiden. Därav tankarna på vilket jobb och familj jag har! Sen förra fredagen har vi hunnit med en helg i Stockholm, en temakväll på MOOVE (löpning), möte med banken och ALMI (spännande framtid), ett gäng PT-kunder, ett gäng instruktioner (nya medlemmar), 9 gruppträningspass, 4 Öppet-hus, budget och bokföringsarbete, lagat missljud från crosstrainern och löpbanden, ätit minst 100 köttbullar på IKEA, födelsedagsfikat och en massa mer saker. Det som jag tänkte ta igen i helgen som kommer är promenader med Kungen och laga mat. Det har jag inte hunnit på ett tag! Glömde nämna min egen träning oxå! 2 intervallpass på löpbandet och två 300ingar under veckan och ytterligare en 300ing blir det i helgen.

Nu har jag ett par kunder kvar innan det är fredagskväll som gäller. Över till Willys och handla och sen hem och laga mat och mysa med Åsa, Kungen (och Junior). Från och med nu så är det alkoholfritt som gäller! Med 5-6 veckor kvar till Juniors ankomst måste jag vara körbar dygnet runt. Inte så stor uppoffring då det inte blir speciellt mycket alkhol för min del ändå. Men en öl medans jag lagar mat på fredagkvällen brukar det bli. Nu kör vi på Cola Light istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar