måndag 25 april 2011

Lååång helg!

Vilken lång och härlig helg! Det drog igång redan i fredags med att köra ett specialHIITpass. Vi skulle fota lite actionbilder på gymmet och vad vi gör på ett HIITpass och då passade det utmärkt med en fredag/söndag när det var lite folk på gymmet. Några stammisar dök upp plus ett gäng vänner. Väl igång med passet är det ju svårt att inte låta bli att köra för fullt. Något som jag kanske borde tänkt på. Vi var ju ändå där för fotonas skull. Hur som helst så blev det ett gäng med bilder som vi kan använda och ett riktigt bra träningspass.


På lördagen åkte vi upp till Gimåfors och hälsade på Elle, Fredrik och Hella. Det blev sjukt mycket bus med hundarna, en helkonstig promenad på sjöbotten och hur mycket fika och mat som helst. Mycket härlig och avslappnande dag. Vi målade till och med påskägg!! När hände det senast?







På söndagen lyckades jag äntligen komma iväg och slå lite bollar för första gången i år. Det kändes riktigt bra faktiskt och svingen satt där den skulle. Får se om det hinner bli så mycket golf i sommar men ett par rundor ska man väl komma ut på. Ingen idé dock att satsa på nån sänkning av sitt hcp i år i alla fall. Men jag skall nog få ut både Åsa, unge och hund samtidigt på banan. Det kan ju bli en kul syn!


Idag är tanken att deklarationen skall bli färdig. Men varför hittar man alltid massor av andra saker att göra istället för den. Som att blogga tex. jag har haft massor med tid i helgen till det men jag bloggar nu när jag måste ta tag i bokföringen istället. Det blev träning idag, IKEA idag, städning på MOOVE idag och nu bloggning idag, allt för att komma undan. Tror kanske jag skall laga lite mat, göra lite ny musik, städa kanske, sätta upp några hyllor som inte blivit gjort eller kanske.... Nej, nu räcker det! Över till deklarationen! :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar