söndag 22 januari 2012

DGW!

Diets Gone Wild! Det var vad som gällde i lördags! Efter en vecka på Slowcarb-dieten så var det dags för Go nuts-dagen! I enlighet med dieten så skall man en dag under veckan släppa efter helt på vad man stoppar i sig. Gärna tvärtemot hur resten av veckan ser ut. Massor med snabba kolisar och onyttigheter. Nånstans under veckan så har det ändå varit nåt att längta efter men nu efter första DGW-dagen så är det skönt att vara tillbaka på Chilligrytan, avokadon och keson igen.

Lördag morgon så vägde jag in mig på 69,4kg och 14,4% i fett. En bra förbättring på en vecka kan man säga. Det är jag riktigt nöjd med. Det som har varit tungt under veckan är träningen. Nog för att jag var seg i benen sen förra helgen och att jag körde ett Spartan 300-pass som satte sina spår så har jag inte kännt mig så trött i Stakmaskinen på väldigt länge. Vi får väl se om det är en tillfällighet eller om det håller i sig under kommande vecka oxå.

DGW - frukost!
Mulade i mig nutellamackor till frukost med prinsesstårta till frukostefterrätt, pastasallad med aftereightbrownies till lunch med Peo, Linda, Bella och Noel och till kvällsmat så blev det helkväll hos oss med fläskfilé, sötpotatisgratäng, vin, öl, godis och cheesecake tillsammans med Helena, Tomas och Jacki. Ingen kan i alla fall säga att jag inte går in för det! :-D

Nu till veckan är vi tillbaka på Chillin, chorizon,bönorna och premiären för Kimchi! Första gången som jag provar att lägga in egen Kimchi. Ska bli intressant att se hur det blir, jag har redan provsmakat och det verkar bli lite starkt. Gött, då höjs förbränningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar