fredag 22 juli 2011

Månadens anläggning och månadens instruktör! :-D

I våras så körde vi ett HIITpass som vi fotade och sprang även runt och fotade lite annat i anläggningen, bl a mig i lite olika rörelser och hopp. Igår kom Åsa hem med resultatet av de mystiska fotosessionerna!

Vi är månadens anläggning i Fitness Magazine! Vi visste ju självklart att det skulle användas till det men det är ju en härlig känsla att se tidningen i tryck och hur de använde bilderna.

Nu drar väl kanske inte själva reportaget i sig mängder med nya kunder men det är ju alltid kul att bli uppmärksammad för vad man gör och att även andra tycker vi är inne på ett bra spår.

När vi fotade förstod vi hur svårt det måste vara att jobba som fotograf. Det blev rätt ok bilder men jag såg liksom bilderna framför mig i tidningen som jag ville ha dom och det gick ju inte riktigt att få till, tyckte jag då. Men nu när resultatet ligger på bordet så måste jag säga att det blev riktigt bra i alla fall.

Ett uppslag med månadens anläggning där jag och Åsa intervjuas om MOOVE på ena sidan. "Nytänk i Birsta" härlig rubrik och sen bilder på ett HIITpass! På andra sidan är det månadens intruktör (jag :-D) och bilder på mig och övningar som vi brukar göra på HIITpasset.

Sjukt kul och bra bränsle till satsningen i Ånge! HIIT måste ju bara in på schemat där oxå!

Tyvärr går det inte att länka till själva reportaget så iväg och köp tidningen men här är länken till Fitness Magazine. Jag laddar upp några av bilderna som var med i alla fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar