måndag 1 augusti 2011

Media

Just nu har vi lite uppmärksamhet i media vilket är mycket roligt. Först ut var ju tidningen Fitness med att vi var månadens anläggning och jag var månadens instruktör. Det smäller ju riktigt högt och är väldigt kul framförallt för att det uppmärksammas inom branschen.


Fotat på tidningen! Det finns ingen länk!


Nu fick vi ett riktigt bra reportage i Sundsvall tidning precis i rätt tid. Det är ju verkligen toppen att få ut informationen om vad som händer på en ort som Ånge i tidningen. Det kommer ge oss en bra uppstart!


Bild från ST! Klicka för länk till artikel!


På detta ringer radion oxå! Först trodde jag att det var inför experttisdagarna i höst som dom ringde men sen insåg jag att det var en intervju. Jag hörde aldrig den själv när den sändes men flera andra har sagt att de hört den och att det lät positivt och bra.

Vi har inte själva behövt kontakta någon av dessa medier vilket gör det ännu roligare att bli uppringd och utfrågad om vår verksamhet. Jag tror vi gör nåt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar