lördag 6 augusti 2011

Har du fått nån semester då?

Nej, blir ju det spontana svaret på det! Med tanke på hur mycket som har hänt för vår del under sommarmånaderna så har det inte funnits någon tid för det som brukligt kallas semester.

Sen kan man ju diskutera vad som är semester!? Är det att ligga plant på en handduk och vara så inaktiv som möjligt under fyra veckor? Då kommer jag nog aldrig ha nån semester!

Svaret får nog bli att vi har inte haft nån semester men vi har haft en sjukt välfylld sommar - hittills, den är ju inte slut ännu. Hårt jobb blandat med häftiga upplevelser och även ett par lata dagar. Det är väl så jag vill ha det mest hela tiden känns det som.

Snart kraschar jag HÅRT!

Dan e grym, kolla in foten!

Den här ska jag kolla på när det är +-0 och regn i höst!
Så snyggt!

Stajla lite!

OK!

Mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar