tisdag 23 oktober 2012

Äntligen!

Nu har jag äntligen lyckats! Kanske är det lite väl att ta i men jag hittade en lösning till slut. Jag snackar såklart om att få bort stanken ur träningskläderna!

Jag köpte ett gäng nya träningströjjor för ett tag sen som drog åt sig den jävliigaste av alla lukter. Den som luktar nytvättat när man tar gtröjjan och som sen stiger i odör desto varmare och svettigare man blir för att tillslut vara så illa att man långsamt försvinner i en yrsel av lukt och syrebrist då man inte kan andas.

Hursomhelst är det problemet ur världen! I städskåpet i Ånge hittade jag en gammal dunk där det stod desinfektionsmedel på. Det var i och för sig till för golv och slakteriutrustning men det lät bra tyckte jag.

Mycket riktigt, en halvtimmes blötläggning i en ordentlig blandning och sen 60 graders tvätt på det så var problemet löst. No more stickande och frätande lukt!

Nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar