torsdag 1 september 2011

Dags att köra igång!

Japp, då var det dags för första gympasset! Vi har ju redan kört både set och reps hemma med rullningar tills Lilly kräks! (hon gör ju det ganska ofta så det blir inte så långa pass)

Vi började i det som faktiskt kallas babygym men ganska snart tänkte vi att det är bäst att hon får lära sig på en gång. Det kan ju inte skada!


Detta är det sk Babygymet!

Crosstrainer - Hmm vilken knapp ska jag trycka på?

SkiErg - Vart är mina stavar då?

Cykel - Yo, kan du sänka sadeln lite, tack!

Roddmaskin - Ge mig handtaget då!

Löpband - Vad händer, jag kommer ju ingenstans?

Löpband - Är startknappen där upp eller?

PTpappa - VIP behandling, blir buren mellan övningarna!

Bänk - Ge mig hantlarna så kör vi lite pressar!

Gäsp - PTpappa säger att nu e det klart för idag!


1 kommentar: