måndag 13 februari 2012

Slow carb goes Asia

Nu e det klart! 4 veckor på Slow Carb och det funkade ju kanon. Kanske inte så kul men inte så dumt ändå, jag har ju inte gått hungrig i alla fall. Chilligryta, avocados, ägg, bacon, lax, bönor och sallad e vad jag ätit i en månad. Att inte glömma är den fantastiska DGW-dagen, den stannar! Efter en månad har jag tappat nästan 4kg och samtidigt gått ner från 15 till 12% i kroppsfett. Detta är helt klart en diet jag kan rekommendera och ta med mig in i nästa vecka och veckan därefter och veckan där...

Nu kommer det bli mer av Asien istället för texmex och bönor. Provade lite i helgen med egen sushi. Det kräver dock lite mer övning och lite bättre råvaror att jobba med. En ordentlig wok får ersätta basen i veckan som chillin gjorde och salladen kommer hänga kvar. Mer om Slow Carb Asia längre fram.

Härlig promenad till Kliss-stugan, provade nya ryggan som verkade funka riktigt bra!

Mer hår! Nya frisörer!

Hårt pass! Lyckades rycka av repen!

Ny tidning till företagare med mig i!

Lördagens hemmakockande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar